dodofuglens nebbete notater

«Mora di jobber ikke her»

Posted in anbefalt lesning by Arnfinn Pettersen on 17.03.09

do-you-hate-americaI årevis er jeg, på arbeidsplasser og lignende steder man ikke egentlig ønsker å oppholde seg, blitt gjort oppmerksom på at min mor ikke jobber der. Hvilket er greit å vite, men i de fleste tilfellene noe jeg alt var klar over.

Jeg er neppe den eneste som er fascinert av slike forsøk på å være streng og morsom på en gang. Det vil si, jeg vet at jeg ikke er den eneste. For jeg besøker jevnlig bloggen Passive Aggressive Notes (hvorfra illustrasjonen stammer), som er viet «painfully polite and hilariously hostile writings from shared spaces the world over».

Det bør dere gjøre også. Selv om deres mor ikke jobber der.

Én kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] notes: Jeg fant denne brønnen av visdom via Dodofuglen . Bloggen samler på lapper folk henger opp som beskjed til kolleger, naboer og tilsvarende med […]


Legg igjen en kommentar

